Κυριακή 15 Ιουνίου 2008






Rex

Ο αδερφούλης μου ο Ρεξ …


Είναι ένα Dobermann αρσενικό 7 ετών

Το οποίο των γνωρίζω εδώ και 2 χρόνια και και 4 μήνες

Από τότε που ζω με την μανούλα μου..

Είναι πολύ καλός υπομονετικός , παιχνιδιάρες και κοινωνικότατος…

Με ανέχεται πάρα πολύ με αφήνει να ανεβαίνω πάνω του να τον κυνηγάω και να των σκουντώ για να παίξουμε..

Με αφήνει να ποιώ από το νεράκι και το φαγά κι του και ποτέ δεν μου χαλάει χατυράκι…

Και είναι σωστός κύριος όταν έρχονται άλλα σκυλάκια για παιχνίδι της παίζει και της κυνηγάει με πολύ χαρά..

Είναι πραγματικός καλός αδερφός με προσέχει και με αγαπάει πολύ

Και όταν πάμε στο παραθαλάσσιο των πρώτων που χαιρετάει είμαι εγώ είναι πραγματικός αδερφός.

Και γι αυτό των αγαπώ και πολύ και του φέρνει και η μαμά μου πάντα κοκάλα μεγάλα με τρέλες γεύσεις και πολλά παιχνιδάκια για να παίζουμε

Η μαμά μου και εγώ των αγαπάμε πάρα πολύ..

Δεν υπάρχουν σχόλια: